Sunday, November 2

the half-blood princess.


maka nak dijadikan cerita (klate version of long time ago), dlu ada seorang puteri berdarah kacukan, sparuh wizard, separuh muggle dilahirkan.

puteri tersebut dinamakan ojou, atau turut digelar sebagai half-blood princess. mungkin akibat termakan fungus Fusarium pada waktu kanak-kanak riang, maka tanpa dapat dibantu lagi beliau membesar tidak cukup tinggi. ish. kesian.

half-blood princess itu membesar di dunia muggle, tanpa kawan wizard dan witch yang boleh membantu beliau sihir-sihir untuk menambah ketinggian dan sebagainya.

namun tanpa disedari pada suatu hari, princess itu berjalan masuk ke suatu tempat, di rumah keluarga slytherin. beliau mengikut jejak langkah seekor ular yang menyusur di depannya apabila dia sedang mengutip buah jambu.

tanpa disangka-sangka, seorang lelaki tua muncul di pintu depan berhadapan dengan puteri tersebut. puteri tersebut terkejut lalu berpusing melarikan diri namun oleh sebab langkahan kakinya tidak selaju pemain-pemain quidditch, maka dia disumpah menjadi batu. kesian.

the end of half-blood princess' life.

p/s: in the memory of prof snape, the half-blood prince and me going kulat2an sebab nak baca harry potter's books balik. -_-''

#nonsensewriting

Posted via BlogPost

No comments:

Post a Comment


Daisypath Friendship tickers