Friday, August 13

last sem~~huu


Sedar tak sedar, dah hampir setahun lebih dah duduk kat USM ni. Secara logiknya, kita sudah tua. Yes, we're getting older, ya habibati. Tapi, entahlah. Ada 'budak' tu, dia cakap kami still macam bebudak first year je. yelah, gaya pemikiran. haaa.. sungguh tidak matang. adei.. =.=''



Takpelah. kami pasrah je. huhuh. memang macam tu pun kan, dah realiti, nak buat macam mana. Sekarang ni, annyss sedang berusaha dengan gigihnya(haha) untuk jadi seorang yang matured *sigh*, dan penuh tekun membilang hari nak balik cuti  bersemangat untuk turns towards much better one. inshaAllah...

Ok. jom, move back to one year before..~~

(okeyh, sila bayangkan ada tone yang sayu2 sket)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SEKITAR USM, DUP.

eh, siapa nama awak? Oh, saya anis, ambik applied bio. awak?
wah.!saya pun! saya ain. asal kedah. awak?
OOo..saya asal kelantan.
Ooo.. jom,daftar course.

Lalu, kami pun bergegas pergi ke aras 2, ke kaunter Pusat Pengajian Kajihayat di dewan entah tak ingat.

"ok, jom beratur, ain. Tu macam ramai dah beratur kat bahagian kajihayat tu", kata anis.
"jom2", ain membalas, bersama senyuman sampai ke telinga.

hai! nama sape? saya faridah, panggil idah je. saya dulu matrik kedah. hehe
hai! saya ain, dulu matrik penang. yang ni anis, matrik kulim.
eh? kulim?? saya pun. saya faezee, dulu kelas D. awak kelas mana? tak pernah jumpa pun?
oh, saya kelas E. eh, macam pernah tengok lah. kat surau ke? Tapi nama tak tahu. hehe.. sorii

and the chatting goes on and on.. ( sila jangan marah ye kawan2, those chats actually are being edited a little bit..hehe)

*perkenalan antara anis-ain-idah-faezee

SEKITAR CAFE SAUJANA

ain, jom beli air nak??
ok, jom.

eh, su!
eh.. hai. kite course same kn?
haa.. yelah.
anis yg blur pon interupt, " eh, kawan ke?"
ni, suhaira, sama course dengan kita la.
Ooooo..(dengan muka semangat)
hai! saya anis nurdiniey, panggil anis je. saya panggil su je lah eh.? hehe
ok. su senyum dengan manisnya.
su, asal kat mane?
ain: oh, su ni pun pantai timur jugak
anis: oOOoo.. kelate? ganu?
su: hehe.. campur dua2
OOoooooOOo.. hee

SEMASA BERJALAN BALIK KE SAUJANA (tanpa bas. adeh letih2)

next, ain lagi.

nama saya siti nurul ain. panggil ain lah.
waa.. banyak ain la. hemm... boleh dop panggil ain kurus?? hehe.. sbb hok sebelah ni ain jugak.
oghe ain jugok. (ain tinggi)
em... panggil ain payung lahh. hehe.. sebab ain hk ni dok pegang payung.
aih.. macam2 laa..~~

ok.ain payung.ain kedah. surayasuhaira

huuu.. then, from that point, kami start kenal cik husna(lucu..hee), sebab roomate ain payung. Kami pun ibarat belangkas lah, bergerak bersama-sama, dengan riang hati gembira bersama. 


ok. ciku cakk

err... hehehehe ;]

alaii.. cumelnye ainnnn..;P


comel faezee..;]


em, expo ict saujana... huhu


jadi lah macam ni. hehe.. dah start kenal budak2 bio yang lain..


~kembali ke masa sekarang~

begitulah ceritanya kami berkenalan. well, banyak lagi kisah sampingan, tapi, cukuplah dulu, dah sakit tangan tak ada idea nak cerita macam mana lagi. Tujuan sebenar tulis pasal perkenalan kami ni, bukan untuk mencari publisiti murahan, tidak sama sekali. Mungkin sesetengah orang akan cakap, tu pun nak cerita. 

well, every single moment is important,okay. annyss cuba untuk menganalisa every important memory so that those precious memories would not be forgotten. 

bak kata Luffy-san, 'nakama' is important, we cant be alone. we've got to have someone else aside. someone who'd simply be there in every situation. someone who is called= nakama.

akhir kata, dear friends, anata wa daisuki desu~~~

salam ukhuwah..
end.


2 comments:

  1. hait...watashi wa daisuki desu..huhu
    minasan...aishiteru...honno kimochi..malu..hehehe

    ReplyDelete
  2. ;)

    mana postnya? kata dah buat? hii

    ReplyDelete


Daisypath Friendship tickers