Wednesday, October 3

Entry balas untuk Anis-chan (mcm balas2 surat plak)



Assalamualaikum wbt
semoga awak-awak semua dalam rahmat ALLAH S.W.T
ameen..^^


Anis,hehehe...
Idah selalu ingat kat anis dan yang lain2 juga
kita kawan hampir 3 tahun
kawan...gelak..kawan...masam muka..gaduh...menangis..kawan balik..buat2 hilang ingatan..kawan balik..gelak2...muka tension...muka malu2 kucing...buat2 tak tahu..kawan balik..kawan balik and now RINDU
hehehe
kita kawan bila2..insyaALLAH till JANNAH

bagi Idah
korang kawan yang best
sekepala (bukan kembar kepala bercantum ye)
cakap mengarut (mengarut kita2 je)
sama taste masa pergi shopping
yang lawak2
dan macam2 lagi lah

susah nak diungkapka dengan kata2..(ceewah)
tapi memang Idah bersyukur kepada ALLAH
bagi Idah peluang berjumpa dengan korang2 semua
yang sangat BEST..^^
ALHAMDULILLAH

okeh2..dah2..malu pulak i tau
sesi meluahkan perasaan ke ni
hihihi
nak tunggu entry dari yang lain2 pulak
i malu
hikhikhik..(tutupmuka)

okey semua
bye
Assalamualaikum..^^

2 comments:

  1. hahaha!malunyeeee! *blush* syg idah juge! ^^

    (sambil berair ayak mata)

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    malu ke..syg anis gop
    *pakai blusher resdung
    kikiki
    berayaq mata ke..ahahaha

    ReplyDelete